Wednesday, June 17, 2009

marathon DOTA

Rabu, 02:16

hurmm, penat tol rasa nya badan nie...
seharian duk bermain...
cuti la katekan..wahahaha..

petang semalam, ak kuar ng mmbr2 skolah aku..
dah lame xjumpe dorg..
xramai pon...7 org je...hihi..
ktorg pi lepak kat pantai..
amek angin, makan angin, ape2 jela yg berkaitan ng angin..
ktorg bergambar ng Nikon D90 mmbr ku punye ntah hape2...
mcm xpernah jupe kamera...haha...
ak nk upload, tp gmbr2 tu still ade ng kawan aku...esok2 laaa ak amek dari dia..

then malam tu plak, ktorg plan nk kuar lg skali..
pg melawat bndar bercahaya tuh...kui3
tp penat nye pasal, ktorg cancel..
maka, ak yg tgh menumpang kat umah spupu aku nie,tetibe rasa mls nk balek...
then..bermulah lah aktvt ktorg..dah same2 kepala DOTA..
ape lagi..wakakaka....adeh..penat dah aku skrg..
dari lepas isyak duk menDOTA smpi ler skrg..
xlame pon...smpi kol 2pg je..xD

dah2...ak nk p masuk tido dah..
esok pagi2 nk kne balik umah...
mak aku dah panggil2 dah...kang kne piat, satu hal plak.
kui3...
chow~~~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin